پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204866
ديدار مسئولان استاني از حوزه انتخابي شهر باباحيدر
ان شاالله بتوانيد امانت دار خوبي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيد
تاریخ انتشار : 1395/02/10 13:36:12
نمایش : 2215
استاندار چهارمحال و بختياري در بازديد از حوزه انتخابي شهر باباحيدر خطاب به عوامل اجرايي انتخابات اظهار کرد: ان شاالله بتوانيد امانت دار خوبي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با شروع انتخابات دومين دور از انتخابات مجلس شوراي اسلامي در بخش باباحيدر شهرستان فارسان همچنان بنرهاي تبليغاتي يکي از کانديداي انتخابات دهمين دور از مجلس شوراي اسلامي ديده مي شود.
قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري در بازديد از اين بخش خطاب به عوامل اجرايي انتخابات اظهار کرد: ان شاالله بتوانيد امانت دار خوبي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيد.

وي تصريح کرد: ستاد انتخاباتي به هيچ عنوان حق حمايت از کانديدي را نداشته و در صورت شاهد تخلفات انتخاباتي با عوامل آن به شدت برخورد خواهيم کرد.

سليماني تاکيد کرد: استفاده از دستگاه هاي هويت سنج در محل هاي شعب اخذ راي موجب مي شود هيچ گونه تخلفي صورت نپذيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تذکر جدي به بخشدار باباحيدر تاکيد کرد: چنانچه ظرف يک ساعت آينده بنرهاي تبليغاتي يکي از کانديدا در اين بخش جمع آوري نشود برخورد جدي با ستاد انتخاباتي اين بخش خواهد شد.

 از چهارمحال و بختياري چهار نماينده به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثريت آرا در دو حوزه انتخابيه شهركرد،بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه يافتند و در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشيده شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html